Elvn94 Benim oğlum da hiç sevmezdi. Sinirlenir, ittirir, ağlardı. Sonra alıştı sanırım oyuna çevirdik şebeklik yapa yapa. Şimdi “aa bak oğlum, gel burnunu temizleyelim” diyorum görünce gülüyor, sakince temizliyorum. 13 aylık bu arada 1-2 aydır izin veriyor temizlememe.