Lansinoh elektrikli kullanıyordum bebeğim 2 ay küvezdeydi hep onunla sağdım bebeğim çıktıktan sonra bı süre ememedi emzirmeye çalıştım ama tam boşaltamadığı için ve ben de düzenli sağım yapamadığım için sütüm azaldı. Ama vakit buldukca yine lansinoh ile yapıyordum ve 50 60 cc çıkıyordu daha düzenli sağıp yapıp sütümü artırmak için bebeao eller serbest olanını aldım ki bugün şok içindeyim her göğsümü yarım saat sağdım ve 30 ml bile çıkmadı tam da oturttum sütyen ile sımsıkıydı neyi yanlış yaptım acaba? Şok içindeyim kullananlar anlatabilir mi? Çekim gücü mü iyi değil çok üzüldüm gerçekten ve valfı sütün içinde kalıyor ya o bi sorun oluşturur mu normali o şekilde mi ya videolar da izledim ama aklım takıldı yardımım