kader_temiz merhaba kızlar saglık ocaklarında aşı yok 9 ay aşısı yapılamadı bu yüzden bilgisi olan varmı korkuyorum bu yüzden
PamukPrensesannesii kader_temiz Aşı gelince ararlar size. Ara sıra oluyor öyle şeyler birkaç gün gecikmeden bir şey olsaydı ertelemezlerdi zaten
agustosbocegimm1608 kader_temiz bizimde 1. Ay asımız olmadıgı icin yapılmamıstı sordum sorun olur mu diye 6. Ayda ikisini beraber yaparız dedi
Elifsaid kader_temiz Benim bir oğlum 4 yaş aşısı yoktu.3 hafta sonra geldi aradılar.Şuan da da 6 buçuk oğlumun 6 aylık aşısı yok bekliyoruz.
eslemelf kader_temiz 9.ay aşısı hastanede yapılıyor dediler bize demir eksikliğine bakılıyor eğer bi eksiklik yoksa demir kullanmayı bırakıyor
minikelanur kader_temiz bizde 2-3 aydır sürekli aşı yok aşı yok diye erteleniyoruz arıcaklarını söylediler bakalım bursa da yaşıyorum bebekleri bekletmeleri çok acizce sonuçta süreli olan şeyler bunlar umarım sorunumuz çözülür
aryalinayb minikelanur bende bursada yaşıyorum aynı sorunu 6 ay aşısı yok hala bekliyoruz nerdeyse 7 buçuk aylık oldu arıyorum yok diyorlar sağlık bakanlığı bile kaç kere aradım bi ses yok gelecek bekleniyor deniliyor hep
adasmummy minikelanur kızımınn 1.ay aşısı için aradılar aşı yok 1 hafta erteleyelim dediler öbür hafta gittik yine yoktu bize eğer bulabilirseniz alın yapalım dediler aldık mecbur çocuk için. her yeri aradık en son bir eczanede bulduk depolarda kalmamış hiç aşı
minikelanur aryalinayb ben arayıp şikayet oluşturdum ertesi gün hemen döndüler aşı geldi falan diye gitmedim özele gidicem pzt günü ne zaman gelir belli olmaz dedikleri için asla güvenmiyorum onlara
duruguzel kader_temiz bazen kalmıyor ellerinde. Gelmesini bekliyorlar gelince çağırıyorlar. Sormadınız mı e aşı yapılmayacak mı gelmeyecek mi diye
agustosbocegimm1608 AlinRabia ebemiz öyle söyledi ben sordum sıkıntı olmazmı diye ama yok bişey olmaz dedi simdi 4 aylık oldu bir hafta önce aradılar ası geldi diye gittik vurulduk