https://hizliresim.com/LvJZEj
selam kızlar doğucak olan bebeğime philips avent biberon seti aldım 2 adet 125 ml 2 adet 250ml biberon mevcut içerisinde. Satma nedenim aynı ürünü iki kere sipariş vermişim ve ürünün iade kabul edilmedi hijyen açısından. Anlıyacağınız biri fazla. Ğrün hiçbirşekilde kullanılmadı ve sıfır. Alış fiyatım 220₺ .
120₺ vericem isteyene. Orjinal kutusunda verilecek ve dört biberonunda kapağı gar. Ürün cam değil ama bulaşık makinasında yıkanabilir ve sağlık açısından en kaliteli malzemeden üretilmiş bir üründür.