Çelik kapıya elini aniden koydu ben de görmedim onu önden çıkarmıştım anı döndü koymuş elini bende kapıyı kapatıyordum tamamen kapatmadim ama sıkıştı yine de eli ağladı biraz. Görünürde hiç bir şey yok. Hareket de ettirebiliyor.ama içim hic rahat değil. Bişey olmuş mudur