Arkadaşlar oğlum 19 aylık ve nerdeyse 10 aylığından beri banyo yapmaktan hoşlanmıyor çok nadirdir sorun çıkartmadığı kendini duşakabinden atmaya çalışıyor kaçıyor bana yapışmaya çalışıyor su değdiği anda çığlık kıyamet ağlama duşakabin içinde oyuncaklar var oyun oynatmaya çalışıyorum ama nafile yarım yamalak yıkayıp çıkıyorum inanın çoğu zaman kafasını yıkayamıyorum bile ha geçti ha geçecek diye diye sinirlerim harap oldu artık duş falan yaptırmak istemiyorum eziyet geliyor ne yapabilirim sizinde bebeleriniz böyle mi