busra3316 Selam kızlar yaklaşık 3 ay önce oğlumun yanağında beyaz bir leke çıktı ilk önce nokta kadardı sonra hafif büyüdü doktora götürdüm VİTİLİGO dedi fakat oğlum 9 aylık olduğu için krem vermedi tavsiye ve önerileriniz var mı çok üzülüyorum artacak diye😔😔
NeslihanBusra busra3316 geçmiş olsun, benimde dudak kenarımda çıktı 1 yılı geçti artmadı ama geçmedi de , ilacı var mıdır bende merak ediyorum..
tazeanne98 busra3316 doğal yöntemler de deneniyor ceviz kabuğu vs. Benim kızımın da belinde var ama ben sonradan fark ettim doktor artar mı diye bak artarsa gel dedi. Yüzünde bi çıktı bi süre sonra kayboldu. Hemen vitiligo demesi yanlış olmuş. Ona özel ışıklarla vs bakılması lazım.
aslananne27 busra3316 evet yanak kısmında yuvarlak beyaz bi leke var bu hastalık güneşi sevmez yaz kış cikardiginda doktoruna danışarak bu hastalığa uygun bi güneş kremi al canım sür mutlaka ayrıca stresi de hiç sevmez