Tecrübeli anneler ilk 3 ay gayet iyiydi bebeğim kendi kendine uyumaya alışmıştı tabiki destek veriyordum yüzünü oynuyordum eline yazma ve emzikle kendi kendine dalıyordu uykuya sonra hasta oldu ve düzeni kalmadı.5 aylık olduk Şimdi uykuya memede geçmek istiyor bıraktırayım memeyi uykuyla bağdaştırmasın diyorum ama kucakta sallamaya çalışıyorum ayağımda sallamaya çalışıyorum çok fazla ağlıyor.Böyle memede uyursa da biliyorum aklı erdikçe daha çok düşecek gece boyu emmek isteyecek.Çözüm bulabilen var mı yani bu durumu yaşayanlar nasıl bir yol izlediniz?Aslında biraz dertleşme gibi de düşündüm o yüzden post açtım.2. Çocuğum aslında tecrübesiz değilim yinede unutmuşum galiba. diğer oğlum da memede uyurdu ama 10 aylıkken falan çok düşüyordu memeye gece boyu emmek istiyordu.Bu erken başladı ya mama takviyesine de başladım aslında aç değil sizce nasıl bir yol izlemeliyim?Siz neler yaptınız?Ne düşünüyorsunuz bu konuda?