incizehra 20 günlük beneğim var. İki gündür uyuduktan sonra genelde geceleri ıkınıyor ve inler tarzda ses çıkarıyor. Neden kaynaklı olabilir. Başına böyle bir şey gelen var mı?
heygorl incizehra çok normal sürekli mıkırr mıkırr susmazlar ben ilk duyduğumda çok korkup sabaha kadar uyumamıştım. At gibi kişniyordu benim oğlan 😀 sonra geçiyor
kanalizzze59 incizehra doğal bir süreç gazını yada kakasını ilerletiyor yapacak bişey yok kendiliğinden geçiyor😊
ebru171_ incizehra bebeğinin gazı var ve sindirim sıkıntısı çekiyor bı doktora görün o bebeğe probiyotik ve gaz damlası verir
incizehra heygorl bende öyle çok korktum bi sebeb yokken başladı bir de kendisi de rahatsız oluyor bundurumdan ama hala yapıyor 😀
incizehra kanalizzze59 ay içim rahatladı bir yerimi ağrıyor üşüttük mü diye kendime kızıyorum sabah beri
incizehra ebru171_ gaz damlası kullanmaya başladık 2 gündür umarım en kısa sürede faydasını görürüz 😀
nurkync incizehra bebeğiniz gazlı maalesef . Doktora başvurun ve gaz damlası yazdırın ilk olarak metsil vereceklerdir . O hafif ilaç bize fayda etmedi maflor ve biogaia damla işe yaradı . Sizde danışıp kullanabilirsiniz