tazeanneeex Doğumdan 6 ay sonra ilk kez regl oldum ama 2. Reglin günü geçti normal midir bu tarz düzensizlikler gecikmeler normale ne zaman döner
Deletedmom_216 tazeanneeex ilk 1 yil bu sekidle dusensiz olmasi cok nkrmal. Bazen 3 gun kanaman olur bazen 15 gun. Bazen de gecikebilir bazende daha erkenden olabilir☺️ ne kadar cok bazen dedim ya 😂
tazeanneeex Duyulurum pozitifanne06 Anladım kızlar teşekkür ederim bende korktum hamilelik vs olur diye tedbirli olsam da
pozitifanne06 tazeanneeex ben her ay test yapıyorum düzensiz olması hamile olmayacağımız anlamına gelmez
tazeanneeex pozitifanne06 memleketteydim açıkçası yeni geldim:)) açıkçası daha 1 kere birliktelik oldu eşimle
sokomellalparslan tazeanneeex benim bebiş olalı 3 buçuk ay oldu 1 kere regl oldum bu ay 4 ünde olmam gerekiyor olmadım hala ama test yaptım az önce negatif 😁😁 rahat olun
tazeanneeex pozitifanne06 geçtimi tam hatiirlamiyorum 31 ine olmam gerekiyordu ilk adet günüm o şekildeydi
sokomellalparslan elif3738 elif3738 yok olmadım henüz 😁 kan vermiştim beta hcg değerimde de hamile değilim rahat olun 😂😂 gelmiyor yani napalım