mami68 Melihaslan5144 emzirirken hiçbirşeyi yemekte sakınca yoktur ama bebek bazı besinlerin tadını sevmez bazı besin gaz yapar bebeğe o yüzden herşeyden az az yemekte fayda var deneyerek yersen daha iyi olur
pasaklisinkukuli Melihaslan5144 ben emzirirken bakla yemedim midye yemedim dip balığı yemedim başka her şeyi yedim