Merhaba hanımlar.Haziran ayında esımdem bosandım.babam öldü .Annemle yaşıyorduk.Anlasamadıgımız için babaannemın yanına geldim.4 bin tl nafaka alıyorum .Haliyle yetmıyor.Dewletin bana verebileceği bi yardım varmı acaba .Suan ikametgahım baabnnemın evı üzerine görünüyor .Babannem emekli .Yınede yardım alabılırmıyım?Bu konuda beni aydınlatırsanız cok sewınırım 😊