Themom_ bulmana sevindim canım ben artık trendyoldan alıyorum markete e bebek yerlerde çok pahalı toplu almak daha mantıklı geçen ay 1500 aldm mama 1800 olmuş 4 dörtlü 800 gramlik bu sefer başka satican 8 adet 800 gram 3225 aldım ilk aldım satıcı 8liyi 3700 yapmis baska birinden uyguna buldum 3225 bebek bezi geçen ay 349 alıyordum 400 bilmem kaç olmuş ondan da 2 paket aldm anca yetiyor her ay mama telaşına giriyoruz zam görüdukce daha kışlık var onlarda 500 700 olmuş hangisine yetişelim