Çok şükür bu hafta da bebeğim sandalyeden çıkmak için bağırıyor🤭
Her hafta yeni bir özellik
Tek ayağını çıkarıp poposunun altına atıyor . Biraz daha becerse bağdaş kuracak
Yemek yedirirken kan ter içinde kalıyorum
Rahat değil mi acaba
8,5 aylık bu arada