Merhaba kızlar 2 yaşında kızım var boy 83cm kilo 11 kg persentil tablosuna göre ortalamanın bir tık altında gelişim geriliği yok ama minyon bir bebek dedi doktor . İşin doğrusu çok iştahlıda değil istemezse ağzına lokma sürdürmüyor bende bu zamana kadar hiç zorlamadım . Alerjen bir bünyesi olduğu için öyle atom tarifler denemek istemedimde . Ama bir tık kilosunu toplasın istiyorum sizce kalori ve besin değeri olarak yüksek olan ne tür yemekler yapabilirim . Sağlıksız paketli gıda vermiyorum kesinlikle arada evde yapılan kek börek falan onları veriyorum ama