Meryemserdar bende 26 aylık emzirirken hamile kaldım.2 Kadın doğum uzmanı istersen emzirmeye devam edebilirsin sorun olmaz zaten birkaç ay içinde sütün kesilir demişlerdi. Çocuk doktorumuz da karnındakine haksızlık olur kesmelisin , eczaneden 15 cmlik elastik bandaj ile göğüslerini sıkıca sar 3.4 gün hiç açma. Bu şekilde süt kanallarını sıkıştırıp mastitin agrının önüne geçeceksin demişti. Dediği gibi yaptım. Agrı sızı olmadan 4 günde kesildi sütüm. Oğlum da her meme istediğinde açıp artık süt gelmiyor yara olmuş dedim. Oda sargıyı görünce emmek istemedi zaten. Bu yöntemden önce kesmeye çok çalışmıştım. Hem süt dolup çok agrı yaptı hemde oğlum çok istemişti. Sararak bence daha rahat bıraktırılıyor