bunemeselaa Arkadaşlar merhaba oğlum 27 aylık dünden beri ateşi var ama 38,3 geçmedi hiç iştahı da yok ishalide var gürültülü ve sulu mukuslu bir iki kez kan değdi acile götürsem orda kaka tahlili yaparlar mı? Yarın çocuk doktoruna mı götüreyim bilemedim
ozgersinada bunemeselaa yapiyorlar bizi bi gece hadtanede yatirdilar kan kaka tahlili yaptilar enfeksiyon cikti kAkada ilac kullandik. Cok zor bi sürecti bizimkisi 5aylik. Goturun bence karnida agriyor olabilir
haticeedeniz bunemeselaa şu an aynı şeyi yaşıyoruz benim kızım da 7buçuk aylık. Nasıl bir yol izlediniz şimdi durumu nasıl?
bunemeselaa 2124 aşımızı olduk iki doz geçen oyun alanına götürdüm ordan mı kaptı acaba anlamadım ki, eşim gelsin acile götüreceğim direk kaka tahlili yaparlar mı orda
2124 bunemeselaa Aşı olmak hastalığı engelmıyo malesef ama daha hafif atlayıyo siz şıkayetlerınızı söyşeyın yaparlar bişiler
elifnurkerim haticeedeniz bizim de kakadan iplik seklinde cok az kan geldi gece 9 aylik ama cok neseli ates huzursuzluk yok napsam bilemedim
bunemeselaa haticeedeniz acile götürdüm antibiyotik ve çinko falan başladı geçmezse pazartesi çocuk doktoruna götürün dedi geceden beri ishali durdu bakalım takipteyim
haticeedeniz elifnurkerim evet ateşi vardı kan çok fazla olduğu için doktora götürdüm tahlil yapıldı serum takıldı dün gece hastanede yattı bugün de ishal devam ediyor 4 kere yaptı en sonuncuda kan yoktu umarım bir daha olmaz