Teşekkür ederim.Özellikle uzun saat aç bırakılması işi zorlaştırıyor açıkçası. Bir de bizim sünnet ve ameliyat bir arada olduğu icin bir tık daha zorluydu. Daha sonrası ameliyat yeri hastanede enfeksiyon kaptı ve uzun bir süre hastanede yattık. Asıl zorlu olan kısım buydu. Ama açlık durumunu bir şekilde atlatıp hastaneden enfeksiyon kapmadan süreç ilerlerse çok zor olduğunu düşünmüyorum. Bir de küçük olması işimizi kolaylaştırmıştı, şuan 9 aylık ve simdi aynı şeyleri yaşamayı hayal dahi edemiyorum. Ama sadece ameliyat olsaydı dediğim gibi bu kadar sıkıntılı bir süreç değil, ayrıca doktorumuz çok iyiydi, doktor çok önemli