Hkubraaa 2aylik kızım var..kizim ilk zamanlar uyuyordu besigjnde ama artık benle göğsüme koyarak uyuyo gece.temas istiyo sanırım.nasil alışacak fikri olan var mı pusette bile uyuyor gündüz ama beşikte yok
incismommy Hkubraaa biz de aynı durumdayız kızımla 2 aylık. Beşikte durmuyor reflü yatağı kullanıyoruz yatakta yanımıza aldık. Gece mızmızlanınca kucakta uyumak istiyor 🤷🏻♀️
momas Hkubraaa geceden alıştırsanız?ben gece ilk uykusunda yatağına koyuyorum. İlk emmesine kadar yatakta yatıyor sonra yanıma alıyorum sabaha kadar. Sabah ilk uykusunda da yatağa koyuyorum uyuyor.
ZeydsMom Hkubraaa bizde de olmustu o aylarda 3 aya kadar oyle uyuduk gece gunduz. Sonra yavas yavas besigine alistirdim yeniden. Kucak temas isteyen zamanlari
ZeydsMom Hkubraaa kendi tshirtmu bas ucuna koydum bide cinlilerin bi yontemi var havluyu battaniyeyi katlayip geciriyorsun bacak arasindan kucaktaymis hissi veriyor galiba. Oyle alisti
ZeydsMom Hkubraaa evet tshirtimden kokumu aldi herhalde kafasinin altina gelecek seklde koydum saga sola donerken kokluyordu uyuyordu 🤗