mayucel 2 yaş bizi ailecek mahvetti aşırı yorucu aşırı sıkıntılı hayattan bezdim dün isyan ettim Allah affetsin. Hep bi böyle gidecek 3-4-5 yaş nasıl anneler her yaşın zorluğu var ama 2 yaş gibi mi?
Fndkurdu mayucel 22 aylıktan sesleniyorum durumlar bizde de aynı inanılmaz ben merkezli inanılmaz kendim yapcam savaşı inanılmaz inatlaşma inanılmaz kendini yerlere atıp sürünme
pasaklisinkukuli mayucel 25 aydan selam sabahtan akşam 1000 kez hayırr ben ben ben ben ben diyor inat her şeyi kendi yapsın istşyor olmayınca sinirleniyor yardım et diyor ediyom yine sinirleniyor🤷♀️
jap mayucel 5,5 yaşında ve 21 aylık iki kızım var. Tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki 2yaş sendromu bundan sonra göreceklerin arasında hiç bişey😂
SevimliHayaletCasper mayucel 3 yaş ve 7 yaş annesiyim. 3 yaş güzel 4 yaş daha güzel 5 yaş mük 6 yaş komalık 7 yaş sıkıntı
Nltka 4 buçuk yaştan bildiriyorum bugün babasına milletin içinde o oyuncağı almazsan polisi arar şikayet ederim seni diye bağırmış 🥲
SetenayCo mayucel Anne olmak her şeye rağmen harika bir şey❤️ Her gün saç baş yolup sonra yine kucağımda öpüp severken buluyorum kendimi. ❤️❤️
gulsare32 Bende hem 4 yaş hem yeni doğan var yeni doğan olmadan önce herşey çok güzeldi ama şuan sıkıntılı günlerim başladı diyebilirim 😒
masterchefiniz gulsare32 bu ben 2 aylık kızım vae 4 yaş 8 aylık kızım var şımarıyor sabır çekiyorum kızsam aynı bilmiyorum
deniz616161 gulsare32 ben de aynı durumdayım😄 4e girdikten sonra çocuğun içinden bambaşka bişey çıktı😄😄
masterchefiniz mayucel huyuna bağlı biraz akıllı bir kızım vardı şu an iyice cozuttu gıcık veriyor dediğimi yapmıyor ergen gibi yapışıyor ayrılmıyor küçük gibi ağlıyor 🙁🙁 çok yoruldum 4 yaş 8 aylık
tekbebek mayucel inan ağlamaya fırsat bulamadığımda dışım gülüyor içim hıçkıra hıçkıra ağlıyor duyuyorum o sesi😢