Kızım 52 günlük normalde uyku düzeni çok kötü değildi gece 3 veya 4 e kadar oturduğu oluyordu ama sonra güzel uyuyordu iki gündür sabah 8 e kadar uyumuyor hele bugün 8 de uyudu dedim sonra her saat başı yine ağlayarak uyandı her yerim ağrıyor çok zorlanıyorum ne olabilir bilmiyorum akşam kakasını yapıyor gece yapmıyor o mu sancı yapıyor ne istiyor çözemedim