Merhaba arkadaşlar, 10 ayı bitirmiş bebeğim var, gündü uyuduğunda 1 bazen 2 saat deliksiz uyuyor. Anne sütü ve ek gıda ilerliyoruz bu arada. Ek gıda süreci de iyi açlıkla derdi yok çocuğun. Gel gelelim uykuya. Delirmek üzereyim. Gece 21 gibi yatıyor. 23 e kadar uyuyor deliksiz süper. Daha sonra sabaha kadar yarım saatte bir kalkıyor meme emip uyuyor. Ama kalkması da mızıklama şeklinde, meme vermezsem uykusunda ağlıyor ve vermedikçe dozajı arttırıyor. Hıçkırarak ağlamaya dönüyor. Uyku düzenini geçtim, uykusuzluğu geçtim, çalışmamı işi gücü geçtim. Ya çocuğun derdi mi var da böyle yapıyor? Uyku tulumu giydiriyorum üşümesin diye bu arada ne yapacağım ben bi tek biz mi bu haldeyiz.