Dcnk merhaba canım benim kızım da 2 ay 22 günlük uzun süredir kaka problemi çekiyoruz 6 güne kadar yapmadığı oldu anne sütü alıyorsa normal deniliyor ama şöyle normal. Eğer çocukta ağlama huzursuzluk yoksa normal ama bebeğin huzursuz mızmız ağlıyorsa fitil vermen gerektiğini atlama. Ben hala daha çekiyorum. Doktorum 4. Güne kadar bekle eğer yapmazsa gliserin kansuk fitil var ortadan 2 ye bölüp veriyoruz onunla rahatlatabileceğimi söyledi. 3-4 kez kullandım bu fitili. Daha sonra kendi yaptı ve normale döndü. Öyle alışkanlık falan da yapmıyor bu aylarda bebeklerin çoğunda bu sıkıntı var. Çok çare aradım ama bulamadım o fitille rahatlama yapmak zorunda kaldım ben doktorun varsa danışabilirsin. Bebekte ağlama sızlama mızmız huysuzluk var ise çektirme canım mahvoluyorlar