haticea1tn 15.günden beri geziyorum. Emzirme örtümle her yerde emzirirdim. Emzirme odası varsa tercihim oralar. Bu arada arkadaş grubum var. Kapalısı da var açığı da var içimizde. Emzirme örtüsüyle her yerde emziriyoruz. Gemide, otobüste, parkta. Hani küçükken daha kolay aslında. Bebek sakince eliyor. Büyükken açabiliyor.