Papatya-eylul88 Kızlar 1 tane orta büyüklükte balkonumuz var sigara iciyoruz haliyle kizimin giysilerini orda kurutmak istemiyorum oturma odasinda cam önünde kurutuyorum kurutmalikta koku siner diye.eşim abartiyorsun diyor.sizce???böyle durumda olan varmi yada
CuteBadesMama Papatya-eylul88 abartmıyorsunuz emin olun siner. Sizden bile siniyordur zaten. Mümkün olduğunca dediğiniz yerde kurutun. 🌸
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Papatya-eylul88 kızının giysilerine sinmeden önce, Sizin üstünüze siniyor, o koku✅