Yazın her gün yaptırıyordum ama şimdi cesaret edemiyorum üşür diye haftada 2 güneş yoksa 1 yıkıyorum günlük pamukla sabahları temizliyorum ayrıca. Banyo bitince nemlendirme aşamalarını falan da çok hızlı geçiriyorum üşür korkusuyla sizler nasıl yapıyorsunuz kızım 3.5 aylık