NeclaLeylaCeydaOhnealaneala busradri İlk aylarda normal değil mi ki? Ben öyle biliyorum, yanlış mı biliyorum acaba
bisenakillisinzaten busradri ilk aylar öyle olur. 3 aydan sonra normale döner benim kızım da öyleydi şaşı bakıyordu sonradan düzeldi
likeli busradri normal öyle bakması zamanla düzeliyor. 3. Ayda göz kontrolüne de götürebilirsiniz anormal bir şey varsa göz doktoru söylüyor zaten.
KLORAK busradri şuan göz kaslarını kontrol edemiyor ki zaten hala net görmediği için kontrol etmemesi normal 6. Ayında gözleri tamamen açıldıktan sonra daha kolay odaklanacağı için düzelecektir
Biz3kisiyiz_ busradri baş çevresi büyümeye devam ettikçe göz yapısı da zamanla oluşumunu tamamlar, tâbi ki 3 ay ve sonrasında yıllık kontrolleri yapılmalı