11 buçuk aylık oğlum var. Geceleri 8-9 defa uyanıyor artık besige eğil koy geri al yapmaktan kollarım hamlandı kaldıramıyorum. Uykusuzlugumu hiç soylemiyodum Bile ona alıştım. Nerde hata yapıyorum kaç aydır düzelmedi uykulari tüm postlarim uyku üzerine lütfen üzerime öneri atın …..
Ortam ısısı iyi,burnu tıkalı değil. Gündüz iki uyku yapıyor toplam 2 buçuk 3 saat kadar. En son 15.30 gibi uyanıyor gece uykusuna da 20.00 gibi geçiriyorum. Emerek uyuyor .