Kızım son 1 hafta içinde iki gece felan oldu yanlış hatırlamıyorsam uykusundan uyanıp ilk seferinde anne yatakta böcek var beni ısırıyor diyip ağlamıştı o gece ateşi vardı bende ateşten felan dedm heralde böyle oldu dün gece de anne yatakta yılan var beni ısırıyo diye uyandı grip gibi şimdide yani hasta oldugu icin mi kabus görüyor anlamadım cok üzülüyorum gün içinde de cadıdır o dur budur bahsettiği oluyor cok korkak bi çocuk oldu yani bişey mi izledi gördü anlam veremiyorum çok canım sıkılmaya başladı napmalıyım sizce ?