HamzasMomy Selam kızlar. Bebeğim 10 aylik ve hiç dişimiz yok şuan. Diş çıkarırken bebekler mutlaka ateslenirmi? Bir ateşli havale geçmişimiz var o yüzden çok korkuyorum diş çıkarırken ateş olursa diye 😐
Htc1821 HamzasMomy Ben bebegimin sık uyanmalarını damak kaşıntısına veriyorum artik. Çıksada rahatlasa bebegim diye bekliyorum , 10.aya kadar cıkmayabiliyor demek ki.. Cok beklentide olmayayim😑
eczbett HamzasMomy merhaba, hayır her diş çıkaran bebek ateşlenmez. İnşallah ateşsiz kolaylıkla atlatırsınız 🥰
HamzasMomy Yorgunanne07 maşaAllah inşaAllah bizde sorunsuz çıkarırız hergun bakıyorum varmi birsey diye ama sonuç olumsuz 😬
Caglamm123 Safiiye iştahsızlık oldu mu bnmki çok iştahsız bisey yemiyo çok isiriyo tuttigu herşeyi üst dişleri çıkacak
MarlaSinger Hayır.kızım dişlerini üst üste çıkardı hiç ateş olmadı2 yaşında şu an. Ama huzursuzluk gece uyumama oldu o dönem. O da 1-2 gün
Sakura-chan HamzasMomy alt dişleri çıkarken 2 gün ateşlendi. Üstler çıkacak ateş falan yok şükür. Uçlarıda göründü
Yorgunanne07 HamzasMomy şimdide ustler ayakda çok mızmız herşeyi ağzına goturuo ıyce hirslanio dişlik verince ağlıo napcami sasdim