kayipbaliknemo rimrim Değil Laktoz inteloransı ya da alerjisi olabilir Doktora görünün kilo alımı da az olur
mseyma rimrim normal. Hatta biz yetişkinler de her beslenme sonrası yapmaliyiz ama bizim sistem bozulmuş. Ben doktora sordum normal dedi hatta iyi bir şey. Öncesinde probiyotik kullandınız mı
ilay-mom Benim bebeğimde öyle gece emerken bile kaka yapıyor altını almak zorunda kalıyorum uykusuztan ölürken 😂