Kızlar oğlum 1 hafta önce el ayak ağız hastalığı oldu ve o günden beri emmiyor emzirmeye çalışsam ağlıyor asla bakmıyor bile önceden odanın diğer ucunda olsa gülerek koşarak gelirdi. Aslında emme refleksi var önce doktor damağında da yaralar var demişti ondan ememiyor demiştim ama dün parmağımı ağzına aldı emer gibi yaptı emebiliyor bi problem yok ama sütüm azaldı o emmedikçe bu meme reddi geçici midir nasıl tekrar döndürebilirim emmeye hazır mama aldım onu da içmiyor beynim durmuş durumda