Bebeğim ıslak mendilin bant yerini farketmeden sökmüş ağzına attığında gördüm ben alana kadar yuttu. Sonuçta aşırı küçük değil ve naylon bir şey su an hastaneye götürüyorum. Sonradan bağırsağını çizer veya yırtar mı merak ediyorum korkuyorum başına gelen var mı