minikkkelebek 8 aylık bebeğim kaka enfeksiyonu olmuş hafta sonu serum aldı ilaç verdim iki gün içerisinde ishali durmustu şimdi yeniden başladı ishali ne yapmam gerekiyor
Noname21 minikkkelebek ilaçlara devam etmem Laz’ım bir süre o gidiyor gibi olur tekrar gelir bağırsak enfeksiyonu aslında bizde geçirdik kızım ve ben Doktor suda çözünen birşey vermedi mi bir litre sıya katılıyor kaka dan sonra içiyor bir çay bardağı her seferinde Nidazol da kullandık birde probiyotik damla biogia
minikkkelebek miniksercedefne teşekkür ederim doktora zaten hafta sonu iki gün üst üste götürdüm ilaç verdi ilacı içinde ishali durdu ilacı kestim yine başladı hiç bir şey yedigi içtiği yok
umutugba Kaka enfeksiyonu nedir rota mı adeno mu? Nedir kaka enfeksiyonunu diye bişey duymadım hiç bağırsak enfeksiyonudur bu durumda antibiyotik tarzı ilaç asla kullanılamz bilginze
minikkkelebek umutugba bize kaka enfeksiyonu olduğunu söylediler kaka tahlili üzerine iki tane de ilaç verdiler
minikkkelebek Noname21 evet bize de doktor suya atilan toz verdi onu kullandım iki gün iyi geldi ama neden tekrar geri başlıyor iştahı da yok normal mi
floorjustice minikkkelebek eğer antibiyotik kullanıyorsanız o da ishal yapıyor benimde bebegim amip ishali olmuştu
minikkkelebek floorjustice hayır kullanmıyorum sanırım salgın varmış şuan doktor öyle dedi bize salgın var o yüzden olmuştur diye