minikelanur birkaç post görmüştüm. "Sağlık ocağı hemşiresi sürekli arayıp rahatsız ediyor, zorla çağırıyor,telefonuna bakmıyorum, ben gitmek istemiyorum, benm üstümden para kazanmasını istemiyorum, aşıları kontrolleri zaten hastanede yapıyorum "vs diye..
Böyle söyleyenlerin başına gelmeli, böyle hemşireler 🙄🤷🏼♀️