Benimde kızım 62 günlük mama yiyor sütüm yok benimde iki üçgündür kusuyor böyle önceden daha nadirdi ama çiş sayısı gayet iyi
İkigün önce nerdeyse her öğünde kustu sonra dikkat ettim sık vermemeye sıcak tutmaya ve mamadan sonra gazını almaya calısdım daha azaldı agzında kalanı falan atıyor süt kesiği gibide cıakrıyor cok az ama öle bariz kusma yok 2. Ayda cok oluyor sanırım inşallah geçrr doktora götürmedim götürsem reflü dicek ben dikkat edeyim dedim ayın 5, de kontrolumuz var ozaman sorucam bakalım ilk ay 1,800 kilo alımı olmusdu bakalım