PamukPrensesannesii Sultan papağanımiz var önceden benimdi çocuk doğunca bakamayip anneme vermiştim. Şimdi annemdeyim ve annem kuşu hiç kafese koymaz hep kafes dışında gezer. Ev sobalı olduğu içinde tek bir odada duruyor tabi. Ama benim muzdarip olduğum bir konu var. Elimizi attığımız her yer kaka.. Oyuncaklara felan bulaşıyor yemek yerken gelip yediğimiz sofraya çatala kaşığa bile yapıyor. Bugün dişlerimi fırçalarken kızım geldi o da fırçalamak istedi. Bende banyo soğuk olduğu için fırçasını verip odaya yolladım. Ben yokken eline kaka almış ve diş fırçasına sürmüş ağzına aldı mı almadı mı bilmiyorum midem o kadarını düşünmeyi kaldırmıyor. 28 aylık ve bunun pis bir şey olduğunu anlayabilecek yaşta. Anlatıyorum da elimden geldiğince pis eline alma vs ama eskaza bile bulaşabiliyor yani neyse. Neden böyle yaptı bildiği halde anlamadım sanırım merak etti. Ben bu durumu kızıma nasıl anlatabilirim ağzına felan alır diye korkuyorum ? Bu arada okuduğunu anlama problemi olupta ( siz başkasının evinde başkasının kuşunu kısıtlayamazsiniz felan yazacak dengesizler gelmesin. Benim sorum çok farklı şuan.
PamukPrensesannesii PamukPrensesannesii yani dün kendisi bile çatalına pislemis kızım fark etmese onu lahana sanıp yiyecekti. Hayvan severiz evette biraz kısıtlama olmalı yani yemek yediğimiz alana neden gelsin ki. Tuvalate banyoya bile kuşla beraber giriyor
Noname21 PamukPrensesannesii yediğim şeyin içine bile kaka yapan kuşu evde barındırmam galiba ya günde bir havalansın da sürekli hava da gerek yok bence
Zeytinpekmez PamukPrensesannesii çözümü malesef bilmiyorum ama size çok hak veriyorum bebeğim küçükken muhabbet kuşlarım vardı o kadar zorduki . Dediğiniz gibi her yere kaka yapıyordu ne kadar süpürürsen süpür 2 kuş pisliği arkana dön yine aynıydı. Kafesten çıkarmasam vicdanım el vermiyordu oğlumda tam herşeyi ağzına alma dönemindeydi .
PamukPrensesannesii Noname21 Keşke ev benim olsa da bunu yapma hakkım olsa. Hayvan sevgisi bir yere kadar insanın midesi bulanıyor yemek yerken. Kızımı bile öğle uykularında soğukta uyutuyorum kuş ciyak ciyak susmuyor diye. Annem de diyor ki özlüyor beni gelsin elleme vs
Noname21 PamukPrensesannesii valla resti çek tamam hayvan sev al odana koy kapıyı kapat ama torundan daha mı kıymetli
PamukPrensesannesii Noname21 Üşürmüş diğer odada hasta olurmuş. Kızım kuşla oyanamaya çalışıyor aman zarar verir yanından ayrılma diyor. Ama benim tuvalete gitmem gerekiyor , ne bileyim yemek hazırlamak bulaşık yıkamam gerekiyor. Nasıl sürekli yanlarında olabilirim . Ben ister miyim zarar vermesini ama Kızımı kendimle birlikte soğuğa götürecegime sen kuşunu kafese alsan faha iyi olmaz mı ? Ama yok çok değer veriyor kuşa elimden birşey gelmiyor maalesef :) şuan tek umudum ortaöğretim atamaları.
Divayorgun PamukPrensesannesii aileylede olmuyor dimi? Bende aileme geldim eşimle anlaşamadığım için ama olmuyor anneler kendi kuralları olsun istiyor evde.
PamukPrensesannesii Divayorgun Teşekkür ederim inşallah. Siz boşanma davası açtınız mi yoksa geri barışma ihtimaliniz var mı ?
Divayorgun PamukPrensesannesii ben ailemin yanına tatile diye geldim. Eşimin psikolojik şiddeti var. Yani gezmeye gideriz canım tatlı çeker suratı düşer demediği şaf kalmaz cimri biri. Küfür hakaret olayıda var. Yedi senedir yordu artık beni gece uykumda dişlerimi sıka sıka kanatıyorum artık. Annem istemiyor anlaşamıyoruz cahil fena bi kadın. Eşime bi aydır diyorum boşanmak istediğimi. O kaale pek almıyor ama gidişatımız iyi değil. Cimriliği husyuzluğu küfürleri bitirdi artık psikolojik olarak beni. Siz neden boşanıyorsunuz
PamukPrensesannesii Divayorgun Benim sebeplerim say say bitmez. Cimrilik , kumar , yalan , ilgisizlik , sevgisizlik , çocukla ilgilenmek yok , tembel Benimki de ilk başta kaale almıyordu da , açtım davami gözüne soka soka
Divayorgun PamukPrensesannesii benimkide aynı çocukla bi ilgisi yok çocuk babam nerde özledim demiyor. Dedesine aşık ilgi görünce çocuk babama yapıştı. Aynı valla kumar dışında benimkide yüm özellikler var. Allah yardımcımız olsun çocukla olan bize oluyor
PamukPrensesannesii Zeytinpekmez Süpürmek bir yana dursun kuruyunca evet süpürüluyor ama kurumayanlar ıslak ıslak her yere bulaşıyor. Bugün kizim bile ıslak mendili almış silmiş hayvanın pisini. Allah’tan her şeyi ağzına atacak kadar küçük değil 🥺