Acemimommm Kızlar şarjlı dikey süpürge alcam. Kullananlar yorum yapabilirler mi? Çok üst pahalı modellere para veremem şuan için ama iyi birşeyde olsun istiyorum uğraşmak istemiyorum. Memnun kaldığınızı yazar mısınız?
burchh Acemimommm v12 ye kadar olan modeller cok agir canim ben v12 kullaniyorum iki senedir cok memnunum. Philips olan arkadasim var sinir krizi gecirtiyo bana supurgesi bide surekli arizlaniyor cekim gucu dusuyor. Dyson da herhangi bir sorun yasamadim