Odasına alışamaması demek istedim ama düzeltemedim kusura bakmayın!!!! Kızlar neredeyse 2 buçuk ay önce ayırdım odasını ama o gün bugündür hem gece hem gündüz uykuları berbat durumda berbat yani gündüz 20 dk uyuyor akşam ise uykuya geçiş çile maksimum 20 dk sonra yine uyanır gece ise kırk kez uyanıyor yanında yatıyorum çoğu zaman yani alt katı açılıyor yatağının gece gidiyorum kendi yatağıma ama sanki hissediyor yanından gittiğimi artık diyorum ki yanıma tekrar alsam mı o kadar yol gittim geri de dönemem var mı aranızda bu durumda olan