Cigdemom Kız olsun Okadar isterdim ki rabbim böyle kısmet etti napalım eşimde çok istiyordu hayaller kuruyordu bakalım nasıl bi serüven bekliyor 3 oğlu olan deliren ? 😅😅
Irmakk1 Cigdemom dördüncü de gelecek mi? 😀 kız olsun erkek olsun diye ne kadar ugrasilirsa tam tersi oluyor genelde
Sermec27 Cigdemom benimde üç oğlum oldu birisi cennette büyük oğlum çok yoruyor bizi valla her gün bir elektronik alet kırıyor 😁 bakalım küçüğü daha 5 aylık bizi neler bekliyor bilmiyorum
lolitam Cigdemom 2 tane var ama benim kafamda siyah saç kalmadı gerçi saçta kalmadı ama neyse 😆 bir kızım var ama o daha uyumlu erkekler koltuk tepelerinde masa üstlerinde nerde tehlikeli yer varsa en sevdiği oyunlar kızım temizlik yemek topla katla bunları severken erkek çocuğun yaptığı hiç anlamıyorum 😆
ZeydsMom Cigdemom bende hamileyim 2 ciye bi oglum var. Henuz belli degil cinsiyeti .Esim dalga geciyor buda erkek olacak diyor ikide bir 😂 kiz istiyorum ya lavin ismi kaldi benim suracikta kalbimde 😄
emiray54 Cigdemom ablam da üçüncü kız olur dye. Üçüncü oğlu oldu. 6 Şubat’ta iki yaşında olacak.. benim de iki oğlum var, büyüğü 2 Aralık da 4, küçüğü 3 Aralık da 1 yaşında olacak. Bnde kızım olsun çok istiyordum.