berentt
Koluma yatiriyorum kolumun altina yastık koyuyorum yada ben yatıyorum onu gogusume yatırıyorum uyuyoruz öyle oda hem temas edince rahat uyuyo. Başka çare yok malesef bıraktığım gibi uyanıyor bı kaç saat sonra emzirmek için kalkınca uykusunda bezini alip emziriyorum ozaman yatırıyorum yanıma uyuyor derin uykuya geçmiş oluyor.