Benm kızıma da üst dudak bağı için carsmbaya gün verildi lokal anetesi alicak cerrah yapicz dedi dikiş yara olmucak dedi ama sonrasnda ağrı olur mu çocuk emebilir mi zor geçer mi kafam da bir dünya soru ama ben cmrtesi gnu çocuk diş hekiminide gösterip görüş alicm dil bağı da varms ama o suanlk mudahele istemiyor konuşmasını fln engellerde dedi