zeyelaa canım muhtemelen sancısı var. O yüzden rahat uyuyamıyor. Benim peluş sıcak su torbam vardı. İçine kaynar olmayan ılık su koyuyordum olası bi kazaya karşı çok sıcak olmasını tavsiye etmem biraz su doldurup karnına doğru koyabilirsiniz. Sıcak tutar sancısını azaltır. O iyi olsun ki sizde öyle iyi olun. Şahsi olarak bende bebeğim öyle uyusa uyuyamazdım. Ama bu da bir süreç. Bir de pardon da eşiniz neden birilerinin size destek olmasına karışıp gece sizin bakmanızı talep ediyor. Kalksın da kendi baksın o zaman. Arada birileri destek olacak ki sizde dinlenebilin. Ben ilk bebeğim olduğu için ne anneme ne kayınvalideme vermek istememiştim sonra bi baktım bazı geceler uyku felci geçirdim yorgunluktan uykusuzluktan. Birileri yardım edince yani ben tamam siz ilgilenin biraz deyince resmen uykularım düzeldi. Yardım almaktan çekinmeyin bence.