Bisse Kızlar oğlum 2.5 aylık iki gündür idrarı kötü değil ama keskin kokulu. Beslenmesi iyi günde 5-6 idrar dolu bez alıyorum. Renk değişikliği yok. Eşlik eden ateş kusma vs yok. Neden olabilir bilgisi olan var mı? Diş çıkarıyor olabilir mi?
Derininannesi32 Bisse idrar kokusunun dişle alakası yok ve idrar dışında başka şekilde kötü kokmuyorsa çürük gibi bir sıkıntı olmadığını söylüyor doktorlar. Keskin şekilde kokabilir.
Papatya-eylul88 Bisse bizimki mamaya gecince öyle kokmaya basladi.enfeksiyon testi verdim temiz cikti cok sukur.bazen oyle koku olabiliyor
bcemmm Diş için çok erken değil mi ? Siz bol su için . Bizde de olmuştu idrar kokusuysa sıkıntı yok demişti doktor
Bisse bcemmm 3-4 litre su içiyorum zaten de çok huzursuz bi kaç gündür eli de sürekli ağzında olunca dişten şüphelendim
Derininannesi32 Bisse olabilir canım gayet normal yeni anne olduğun için en ufak şeyde telaş oluyor ama sıkıntı yok dediklerine göre.
Papatya-eylul88 Bisse haklisiniz bende fazlasiyla tecrubesizim:)kostum hemen hastaneye idrar testi verdirmiştim🤣
seymavmustafa Kız bebeğim var idrar yolu enfeksiyonu geçirdi iki kere malesef doktorumuz idrar kokmaya başladıysa kesinlikle enfeksiyondur tekrarı olursa beklemeden gelin demişti bizde de ateş olmamıştı olsa yatış vercekti
ada3333 Kesinlikle idrar tahlili yaptırın bizde keskin kokulu vardı 2 kere idrar yolu enfeksiyonu atlattık antibiyotklerle