Kalimbanne Merhaba canım kadınlar. İkinci hamileliğim. İhtiyaçlar doğdu sizin de fikirlerinizi almak istedim. Korbel çöp kovası. ( Oğlumda alelade bir çöp kovası kullanmıştım. Ama yazın çok sıkıntı çektim korbel alsaydım keşke dedim) Alayım mı almayım mi ? Benim memnun kaldıklarımı yazıyorum keşke almasaydim dediğim şey yok. halka sling (oğlum 15 kilo olana kadar kullandım çok memnunum kızıma da kullanacağım) süt ısıtıcı ( bimden kiwininkini almıştım çalışan anne olduğum için anne sütünü ideal sıcaklığa getiriyor) -park beşik.( Oğlum 3 yaşına gelene kadar tepe tepe kullandı sıra kızımda ) -travel bebek arabası ( kişinin kullanımına göre değişiyor sanırım. Ben giriş kat oturduğum için ve arabamızın bagajı baya geniş olduğu için hiç sıkıntı yaşamadım. Ama yüksek kat ve asansorsuz binada oturuyorsanız baston hafif bebek arabası tercih etmenizi tavsiye ederim) düz kafa yastigi ( bunu doğumdan sonra aldım oğlum sürekli sırt üstü yatmak istiyordu kafasını dindursem de düz çeviriyordu ben de gidip aldım iyi ki almışım kafasi çok güzel şekilli) Aklıma gelenler bunlar. Bir de emzik almak istiyorum kızıma oğlum tutmadı hangisini almalıyım Philips awent öneriyorlar siz ne dersiniz?
usenmedimyaptimbirvelet Kalimbanne korbell bende var şu an balkonda öylece kaderine terkedilmiş şekilde duruyor Çöp poşeti çok ama çok pahalı nerdeyse 2 alımda bir korbell parasına denk geliyor Ve ek gıdadan sonra maalesef ki o koku az da olsa sızıyor Ben babybjörnden aşırı memnun kaldım 20 aylık oğlum hâlâ kullanıyorrrr🥹
cokbilmismom Kalimbanne Aldigima pisman olduğum şeyler Park yatak Sling (ilk bir iki ay iyi ama bebek agirlasinca çok zor iyi bir marka kanguru alacağım şimdi çünkü kolum kopuyor 6ay 20 günlük. ) Alttan çıt çıtlı tulumlar aşırı kullanissiz çünkü hep aralık kalıyor bacaklar üşüyor hemde kapatması oyaliyor bebek sıkılıyor fermuarlılar çok pratik. Emzik 5 tane aldım denedim hiç berini sevmedi benim velet 😂😂 İyi ki aldiklarim; Babynestli reflu yatağı (sevi bebe) Elektrikli gogus pompası Philips avent biberon Pusetli travel araba 6ay 20 günlük hala pusetli kullanıyorum çok rahat. Artik bu ay geçerim diğer oturma aparatina arabaya oto koltuğu aldık. Baby me ultra ince göğüs pedi Emzirme atleti ve sütyeni Lohusaysen depend çok iyiydi rahattı Bir sürü Müslin ortu (4-5 tane) 15 20 tane muslin yakalık aldım bunu iyi ki almışım bebeğim kusmuklu ve aşırı salyalı hatta cogu eskidi yenileyecegim Son olarak kamera Aklıma bunlar geldi
BuzluKahve Kalimbanne iyi ki almışım dediklerim Gümüş Kapak Yenidoğan uyumlu kanguru Oyun halısı Keşke almasaydım dediklerim Işıklı sesli ilk yaş oyuncakları Set halindeki kıyafetler Sayısız bebek battaniyesi, müslini.
yagmure17 LadyGaddar aa benim kız oyun halısının canını çıkardı oynamaktan 2. Bebeye de kalır diyorduk ama fırsat bırakmadı 😂
Kalimbanne usenmedimyaptimbirvelet evet kızıma babyjörn muadilini aldık. Normal çöp poşeti kullansak olmaz mı 🥹 ben de balkona koyacağım bez çöp kutusunu ama yazın gerçekten çok çok kötü oluyor 🥲
seeydanr usenmedimyaptimbirvelet normal çöp poşeti kullanabilirsiniz ben bir senedir o şekilde kullanıyorum
caglahnrl usenmedimyaptimbirvelet bende korbel çöp kovası kullanıyorum ve normal çöp poşeti takıyorum hiç kendi çöp poşetinden almadım
usenmedimyaptimbirvelet Kalimbanne normal çöp poşeti sanki olmuyor halkaya geçirdiğiniz için uymuyor illa özel bir çöp poşetini almanız lazım tabi ki 1 sene kullandım ama dediğiniz gibi yazın daha bi koku yaydı
plutonn Kalimbanne valla ben balkonda değil evin içinde kullanıyorum kendi çöp poşeti bittikten sonrada başka çöp poşeti kullandım halada öyle kullanıyorum evin içinde olmasına rağmen hiçte koku moku yapmıyor çok memnunum iyiki almışım
smileylaylom Kalimbanne normal çöp poşeti değil de Korbell uyumlu başka bi marka kullanıyorum ben oğlum yaklaşık 14 aylık ve izmirde yaşıyoruz yazın da öyle aman aman bir koku olmadı ki ek gıdaya geçmiştik, şuan da da öyle bir koku problemi yok. Bizim yatak odamızda duruyor
Kalimbanne cokbilmismom park yataktan neden pişman oldun kız 😁 halka sling mi almıştın ben 15 kilo olana kadar kullandım 😁 😊
Kalimbanne BuzluKahve muslin ortumuz 2 tane var sık sık yıkıyor kullanıyorum kızıma da öyle yaparım. Oğlumda göğüs ucu yarası yasamamistim ama kızımda yaşarsam kesin gümüş kapak alayım 😊
cokbilmismom Kalimbanne alcak içinden bebeyi alırken beli yoruyor hele gece emzirmek için almak benim için işkence, anne yani olarak bizim yatağa birleşmiyor (yatağımız yüksek ). Şimdiki aklım olsa yüksekliği alcakligi ayarlanabilen anne yani yataklardan alırdım chiccoda vardi next2me gibi. Halkalı sling nasıl bilmiyorum benimki düz kendim bağlıyordum ugrastirici ve buyuyunce kullanılmıyor
Kalimbanne Kamera olarak da mi nin kamerasini almıştım iyi ki kere iyi ki diyorum kedim için bile kullanıyorum 🥹 5 yıldır bizimle kameramiz 🫶🏻
durusko1 Kalimbanne hangi marka model aldiniz? Varsa link paylaşabilirbmisiniz? Ben de alacagim da arastiriyorum
Kalimbanne burchh ay evet bizimki de kiwinin yoğurt makinesi yine 5 yıldır tepe tepe kullandım yoğurt mayaliyorum sık sık
canmanayvesuyu burchh yaa memnun musunuz gerçekten ben de almak istiyorum ondan nasıl kullanıyorsunuz acaba bir de 🌸
Fatma06-10 Kalimbanne keçe ev içi düzenleyici çanta iyiki almışım oyun halısı ve puset için de pişmanım boş masraf keşke almasaydım pusete tek bir kez koydum her zaman kucağımdaydı oyun halısı da hiç sevmedi
Kalimbanne Fatma06-10 kişiden kişiye değişiyor demek ki puseti içine sığmayana kadar kullandım 🥹 oyun halısını da oturana kadar kullandım keçe organizeri ekledim sepetime alacağım
Fatma06-10 Kalimbanne kesinlikle öyle kişiden kişiye bebekten bebeğe değişiyor ihtiyaçlar mesela kolik zor bebek anneleri hiç oyun halısı almasın çünkü çocuk yerde durmayı sevmiyor normal brbekler için uygun bişy pusette bence aynı şekilde oğlum çok ağlardı pusette durmazdı kucağımda şekilden şekile sokardım sussun diye