4 gündür kakası çok garip bir renkte. Benzetmek gibi olmasın pişmiş yumurta sarısı ve kıvamında ve çok kötü kokuyor. İnanın artık midem kaldırmıyor temizlerken. Keza gazıda aynı şekilde. Evi 15-20 dk havalandırmama rağmen anca koku çıkıyor. Beslenmesi de bu aralar zayıf. Hastaneye artık gitmek istemiyorum. Acaba rota mı oldu diyeceğim. Kokudan kaynaklı böyle düşünüyorum. Tek belirti bu olabilir mi?