Kızlar bebeğim 18 günlük dün geceden beri emmeyi unutmuş gibi emiyor ama sinirlenip bırakıyor tutuo bırakıyor sürekli neden böyle yapıyor acaba kendini geriyor bırakıyor memeyi psikolojik olarak çökmeme ramak kaldı her gün yeni bir sorun çıkıyor gibi çok yoruldum