Herkese merhaba Champs firmasında çalışan arkadaşlar var mı? Bugün online görüşme yaptım işe kabul edildim ayın 22sinde 2 günlük bir eğitim alacağımı söylediler toplam çalışma süresi 10 günmüş. Ciceksepeti için çalışacağız. 10 günlük grupta olan var mı?