Annembilir yani her yörenin adeti başkadır, bizde böyle bi yere giderken annem yarımlık paket çay falan götürür eskiden meyve suyu götürülürdü şimdi zararlı diye onu almaz genelde çay falan götürüyor sanırım. Kayınvalidemlerde böyle düğün dernek bi olay olduğunda bi yere giderken bütün tavuk götürüyolar pakette, içecek yazın karpuz. Gönlünüzden ne koparsa yani. Ama çocuk hastalıktan iyileştiği için okutuluyormuş ben olsam çocuğa oyuncak alırdım