Kızlar çocuğum kucaktan inmiyor sürekli kucak kucak diye ağlıyor hiç inmek istemiyor, oyuncakla biseylerle dikkatine çekmeye çalışıyorum onları da alıp kucağımda oynuyor, bahçeye iniyoruz 2 3 adım atıyor kucak kucak diye yerlere kafasını vuruyor yenidoğan bebekler halt etmiş yanında. Dışarıda zorla kolundan cekistirerek yürütmeye çalışıyorum, evde de almamaya çalışıyorum kafasını yerlere vuruyor epilepsi hastası bisey olacak diye kucağıma almak zorunda kalıyorum bu durumda nasıl kurtulacağım belim kolum dermanım kalmadı